Nieuwe Moderator: SimiGirl
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe Moderator: SimiGirl
Hey Iedereen!
we hebben een nieuwe Mod SimiGirl zij onderhoud net zo als de Mini-Mods het Forum!
Proficiat! Veel Plezier op het Forum.
Groeten PM xoxo
we hebben een nieuwe Mod SimiGirl zij onderhoud net zo als de Mini-Mods het Forum!
Proficiat! Veel Plezier op het Forum.
Groeten PM xoxo
Re: Nieuwe Moderator: SimiGirl
Oh leuk k had ook een mailtje gekregen van je forum dat ik toegevoegd ben bij de Moderators.
PM ik ken een site waar je meer bezoekers kunt krijgen,dus dan is de kans groter dat er ongeveer 3x meer leden kunnen komen. Ik doe het zelf ook bij mijn site.Ik maak voor jou forum reclame .
PM ik ken een site waar je meer bezoekers kunt krijgen,dus dan is de kans groter dat er ongeveer 3x meer leden kunnen komen. Ik doe het zelf ook bij mijn site.Ik maak voor jou forum reclame .
SimiGirl schreef:Oh leuk k had ook een mailtje gekregen van je forum dat ik toegevoegd ben bij de Moderators.
Oh Prima Dankje! =D
Zie je wel dat het werkt? Eerst stond er bij het grootste aantal bezoekers tegelijk op 5. en nu op 7!
Hoe hoger dat is,hoe intressanter een forum voor bezoekers zijn,dus des te meer kans dat er een nieuwe lid komt!
Hoe hoger dat is,hoe intressanter een forum voor bezoekers zijn,dus des te meer kans dat er een nieuwe lid komt!
SimiGirl schreef:Zie je wel dat het werkt? Eerst stond er bij het grootste aantal bezoekers tegelijk op 5. en nu op 7!
Cool Dankje!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: