probleem help me
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
probleem help me
jullie weten dat ik islam volg maar me ouders zijn streng tegen me en ik wil christendom volgen maar als me ouders weten dan ik graag volg dan zullen ze me zeker uit huis zetten en dat wil ik niet wat moet ik doen
hannah7- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 33
Re: probleem help me
hannah7 schreef: jullie weten dat ik islam volg maar me ouders zijn streng tegen me en ik wil christendom volgen maar als me ouders weten dan ik graag volg dan zullen ze me zeker uit huis zetten en dat wil ik niet wat moet ik doen
Ja dat is Eigenlijk een moeilijke Vraag voor mij want ik ben eigenlijk helemaal niet Gelovig^^
maar is dit wel een goede Verhaal om over te praten?
Re: probleem help me
Het bericht is eigenlijk wel oud maar ik geef toch antwoord op je vraag.
Het is inderdaad een moeilijke vraag,ik ben gelovig maar géén islam,ik ben Sikh.
Als jij christelijk wilt zijn dan sorry ik weet geen oplossing wat je wel kunt doen is als je later trouwt,met een christelijke man trouwen,meestal worden vrouwen dan ook chriselijk.Maar ik weet wél dat de islam een streng geloof is,ik denk niet dat wie je in deze situatie je echt kunnen helpen,sorry!
Het is inderdaad een moeilijke vraag,ik ben gelovig maar géén islam,ik ben Sikh.
Als jij christelijk wilt zijn dan sorry ik weet geen oplossing wat je wel kunt doen is als je later trouwt,met een christelijke man trouwen,meestal worden vrouwen dan ook chriselijk.Maar ik weet wél dat de islam een streng geloof is,ik denk niet dat wie je in deze situatie je echt kunnen helpen,sorry!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: